Tuesday, May 26, 2009

CHIN PENG JAHAT







Chin Peng tidak dibenarkan masuk ke Malaysia kerana akan menghiris para keluarga askar, polis dan tentera di Malaysia. Chin Peng juga amat kejam kerana telah membunuh dan memasang jerangkap samar sehingga ramai tentera yang terkorban dan cacat. Takziah dan Al Fatihah untuk mereka. Saya amat bersetuju dengan alasan kerajaan tersebut, ini dapat menjamin Negara kita dari terus dijajah oleh Komunis.
Dan saya menyeru juga kita mengharamkan warganegara British dari menjejaki ke bumi Malaysia. Beribu pahlawan Melayu yang terbunuh semasa menentang kemasukan mereka. Ada yang digantung dan ada yang dibunuh terus. Berapa ramai keluarga Melayu yang tersiksa kerana hilang mata pencarian dan kesusahan yang dialami semasa perang. Mereka telah mengugut Sultan Melayu pada masa tersebut, merendahkan martabat Sultan dengan diberi gaji oleh British. Dan sudah pastinya ramai keturunan mereka yang masih menghuni tanahair ini. Sekurang - kurangnya kita haramkan EPL dari disiarkan.
Jepun juga perlu dihalau. Kekejaman mereka pada orang Melayu memang terbukti. Menyusahkan kita.
Portugis yang meruntuhkan Kerajaan Melayu tersohor, diharamkan terus dari menjejaki tanahair ini. Belanda juga tidak terkecuali.
Tetapi kalau kita haramkan semua, habis siapa pulak nak niaga dengan kita, siapa nak datang ke Tanah Melayu. Boleh Hancus Negara Ku Malaysia?

No comments: